Compromís 5. Una universitat connectada amb la societat

El compromís i la connexió amb la societat també es realitza amb les moltes activitats d’extensió universitària que organitzen els centres i campus. Hem de valorar també, en la seva justa proporció, les activitats d’extensió universitària del nostre professorat i aprofitar-les com un element més de retroacció, per mantenir aquesta connexió directa i irrenunciable amb la societat.

Una de les raons de ser de la Universitat és la formació dels futurs titulats i titulades. Cal atreure el millor estudiantat perquè fa i farà gran la nostra universitat. Han de veure la UPC com la universitat on poden fer realitat els seus projectes, una universitat de prestigi, de reconeixement internacional, connectada a la societat i al seu teixit empresarial, innovadora i compromesa amb el desenvolupament social i humà. La promoció és un aspecte cabdal en aquest sentit.