Repte 4. Reforçar el vincle entre la UPC i els seus titulats (alumni)

FORMACIÓ PERMANENT; PROGRAMA UPC ALUMNI; MENTORIES

4.1 Potenciar la formació permanent dels nostres titulats Vr. Avaluació i Qualitat Dir. Àrea Acadèmica En coordinació amb
  • Reforçar el paper de l’FPC com a element central de l’oferta de formació permanent de la UPC.
  • Avançar la docència de postgrau en l’especialització i aprofundir en el caràcter interdisciplinari i politècnic de l’oferta.
  • Impulsar que els programes de formació siguin actuals i que responguin a la demanda del mercat, com una forma més de destacar el valor la recerca i el coneixement desenvolupats a la UPC.

4.2 Potenciar el programa UPC Alumni Gerent Dir. Àrea Planificació, Qualitat i Projectes Transversals En coordinació amb
  • Fomentar les accions amb els alumni que puguin ser prescriptors de la UPC i mentorar estudiants actuals per impulsar-ne les carreres professionals.
  • Fer un seguiment dels titulats que desenvolupen la seva activitat fora del país, per tal d’aprofitar-los com a futurs prescriptors de les nostres activitats.
  • Fomentar l’esperit corporatiu UPC de l’estudiantat i alumni.
  • Potenciar el Pla d’actuació d’UPC alumni.